Followers

Sembang-Sembang


ShoutMix chat widget

Akhirnya Sempurna...

Alhamdulillah dan dipanjatkn segala kesyukuran ke hadrat illahi kerana setelah berada selama setahun di bumi utara ini (tp bkn negeriku),akhirnya sempurna sudah segala aktiviti selama waktu tersebut. Walaupun saya masih lg mepunyai 1 lg paper yg perlu diselesaikan, tp saya perlu membuat posting yg bleh dianggap sebagai post terakhir sebelum saya sampai ke rumah.

Ini kerana kalau dipostingkn pd esok hari time habis paper lg 1 tu mgkin sudah x sempat kerana kesibukan untuk mengemas barang dan menyelesaikan hal-hal yang lain. Lagipun, mgkin selepas pulang ke rumah, saya akan berehat lama dari mengupdate blog ni disebabkan ketiadaan sumber untuk menghubungkan laptop ni dgn dunia IT.
Ketika ini, member2 len kebanyakannya sedang sibuk mengemas barang untuk pulang dan ada jgk yg masih lg study walaupun time mood nk blik lg tinggi (haha). Maklumla, paper esok satu-satunya harapan untuk menebus paper sebelum ni yg agk teruk.

Sebenarnya byk perkara yg dipelajari time berada setahun kt cni. Pengalman mengenali member2 pn byk jgk. Boleh kata 50 peratus jgk la dpt mengenali isi hati masing2. Byk jgk perkara2 yg elok dan x elok time dok kt cni. Tp xpe, yg x elok 2 boleh jadikan pengalaman dlm hidup. Boleh jgk digunakan dlm menghadapi tahun yg seterusnya dan memperbaiki pointer. Yg penting, mendapat keredhaan Illahi. Itu yg utama sekali dlm kehidupan kita.

Rasaya mgkin ini sahaja coretan saya setakat ini. Lagipun xde idea dh la ni. Tengah pikir nk jwb exam lagi esok ni. Aduhhh, letih2. Tp, jgn jadikan alasan untuk kita mundur ke belakang dalam menghadapi cabaran yg mendatang(haha..ayat nk sempoi).
Wsalam…………….

About this blog


jadilah seperti burung terbang di langit yang pandangannya begitu luas dan bukannya katak di bawah tempurung yang pandangannya tidak ke mana

Masa Ibarat Pedang

Menghitung Hari

Temui Aku Di Facebook