Followers

Sembang-Sembang


ShoutMix chat widget

s.e.l.e.s.a.i s.e.m.e.s.t.e.r e.n.a.m a.k.a t.a.h.u.n t.i.g.a

Huh... akhirnya selesai jugak semester enam aku ni apabila tamatnya exam electromagnetic kelmarin pada pukul 5.30 petang. Alhamdulillah. Walaupun agak susah, tetapi apakan daya. Tapi, tak pa. Benda yang lepas jangan dikenang.

Sekarang ni, aku perlu bersedia pulak fizikal dan mental untuk menghadapi Latihan Industri semasa cuti semester nanti. Ramai yang cakap LI ni macam satu pengalaman yang agak mengerikan. Tak tahu la macam mana. Kena pergi sendiri dan alaminya sendiri baru tahu kot. Setakat dengar je, susah jugak nak percaya. Syarikat pun lain-lain. Tapi majoriti cakap memang jam jugak la. Tapi takpa. Terima la seadanya. Kita nak ambil ilmu ni jangan memilih sangat. Kalau tak, mungkin susah nak dapat.

Lepas habis LI, masuk la aku ke tahun terakhir aku di universiti ni. Tak percaya aku bahawa aku ni dah nak masuk tahun akhir je. Rasanya baru ja aku mendaftar masuk ke universiti ni. Cabaran di tahun akhir ni lagi mencabar sebab aku tengok sendiri betapa susahnya budak-budak tahun empat sekarang ni bersusah-payah menyiapkan final year project mereka. Aku sendiri pun tak tahu la macam mana pulak nasib aku nanti. Harapnya dapatlah berjalan dengan lancar.

Akhir sekali, aku ingin ucapkan selamat ber'LI' kepada semua sahabat-sahabat seangkatan denganku yang akan berpraktikal pada cuti semester ni. Ambillah segala ilmu yang dapat digunakan untuk membuat final year project nanti.haha.

-selesai-

About this blog


jadilah seperti burung terbang di langit yang pandangannya begitu luas dan bukannya katak di bawah tempurung yang pandangannya tidak ke mana

Masa Ibarat Pedang

Menghitung Hari

Temui Aku Di Facebook